18 Kasım 2017 Cumartesi

Amigurumi Aşkı



Merhabalar herkese :) Ben Oya Genç sizin bildiğiniz sosyal medya adım izmirdenlezzetler .. 5 senedir yemek, mekan, gezi yazıları yazdığım bir sitem var. Ve sizlerle oradan sımsıcak dostluklar kurduk. Şimdi sizlerle benim için yepyeni bir heyecanı paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 7 senedir Amigurumi sevdalısıyım. Çocuklar için sevimli, doğal ve sağlıklı oyuncaklar örmekten çok hoşlanıyorum. Ördüğüm oyuncakları, sevimli bereleri Lösev ve Çocuk Esirgeme Kurumuna gönderiyorum. Ve zamanla bu yardımlara devam ederken çevremden, arkadaş ve akrabalarımdan sipariş ile örme teklifleri aldım. Neden olmasın diyerek başladım. Şimdi hobimi ciddi anlamda bir işe döndürmek için ilk adımları atıp sizlerle yaptıklarımı paylaşmak istedim. Beğendiğiniz yada benim ördüğüm örgü oyuncaklardan sipariş vermek, fiyat bilgisi almak isterseniz instagram hesabımdan dm den yada gencstoys@gmail hesabıma mail atabilirsiniz. Sevgiyle kalın...
Oya Genç
Gençtoys





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder